Verkopen - hoe werkt het

Breng in 2 stappen je assortiment online!

Wat fijn dat je interesse hebt in het verkopen bij TICA online; hét B2B online inkoopcentrum voor de professionele inkoper in de home-, gift en gardenbranche. 

Starten met het online verkopen van je producten is eenvoudig. We vertellen je er graag meer over.

Stap 1. exposanten pagina

We beginnen met het aanmaken van een exposantenpagina. Hierop vertellen we wat jouw bedrijf doet, plaatsen we een logo en een sfeerbeeld en vertellen we hoe en hoe snel je levert.

Stap 2. producten uploaden

Vervolgens kun je starten met het toevoegen van je producten. Dit kan handmatig en via een importsheet. We vragen je tevens om duidelijke product foto's. Hierover vertellen we je graag meer tijdens een kennismaking. 

Veelgestelde vragen 

Wat is het verschil tussen TICA online en de klantenapp/-portal?

TICA online is een online B2B lifestyle platform waar pashouders worden geïnspireerd. Het platform is visueel aantrekkelijk, biedt een uitgebreid assortiment, thematische collecties en inspiratie. Het platform is ontwikkeld om gemakkelijk te zoeken op type product, kleur, exposant etc. Het assortiment dat online geshopt kan worden is breder dan in de fysieke cash & carry. 

De klantenapp/-portal van TICA/Trends & Trade is bedoeld voor het nabestellen van eerder bestelde artikelen. Daarnaast kun je in de klantenapp/-portal alle aankoopfacturen terugvinden.

Met hoeveel artikelen zal ik online gaan?

Wij adviseren om met een zo groot mogelijk assortiment - beschikbaar of binnenkort op voorraad – online te gaan. Door met een zo groot mogelijk assortiment online te gaan sluit je op voorhand geen artikelen uit en heb je de mogelijkheid om je assortiment gericht bij te stellen. 

Hoe verloopt de orderverwerking?

Bestellingen die TICA Online ontvangt worden dagelijks doorgegeven en dienen binnen 3-5 dagen te worden geleverd bij TICA conform de leveringsinstructies.

Meer vragen?

Neem dan contact met ons op.